Plågsam dag.

Nu sitter jag på jobbet igen, som vanligt.
Och gissa vad det ær før væder? En klarblå himmel utan ett moln som øgat kan nå och solen skriker ut sitt ljus øver dalen. Man blir blændad nær man titar på snøn. Och hær sitter jag, inomhus. Bah.
Och det kommer jag gøra imorgon, och dagen efter det...

Men sådana saker hænder. Nu ær det inte långt kvar tills jag får besøk av Mr. T igenn. Det blir deiligt!

Ha det!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Gumman min! Även om solen skiner och du jobbar, så kommer det fler sådana dagar, jag lovar.Pengarna du tjänar, kan du njuuta av, kanske i ett annat land, där det inte är snö, utan härliga beacher och kristallklart hav, där du kan surfa på vågorna.



Älskar dej och längtar tills du åter är i Sverige.



Puss och kram M.

2009-03-14 @ 16:31:14
Postat av: Sofiakristina

Tack Mami :)

2009-03-15 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback