Dyrt/Billigt

Tänk att en undersökning kan kosta upp emot 1100 kr.
Det gjorde undersökningen som jag gjorde mot MRSA bakterier (en farligt bakterie som smittas oftast på sjukhus)som jag var tvungen eftersom jag hade varit utomlands (Om man kan kalla att Norge är utomlands)
Självklart betalade sjukhuset åt mig, så det var ju lugnt!

Något som var lite billigare var lägenheten jag ska få hyra i sommar juni-juli-augusti!
Jag har lyckats hitta en 1:a på 27 m2 på Luthagsesplanaden. Jättefin! Får flytta in i början av januari och jag längtar redan! Det kommer bli kanon!


Ester blev Klassens Rent Hus. Du ÄR snygg snygging!



Ps. Jag älskar folk som älskar sig själva - med måtta

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Karro

Kul att du också blir Lutis-bo! Vem vet, vi kanske stöter ihop på Luthagens livs i sommar? ;) Eller på din inflyttningsfest? :D

Postat av: Karro

Men du, flyttar du in i januari verkligen? ;)

2009-05-12 @ 19:32:22
URL: http://litenochfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback