GRATTIS ÄLSKADE!


Idag fyller hon 20 bast. Hon som jag saknar allra allra allra mest just nu.
Caroline Backman
Om du var hemma nu skulle jag göra din 20årsdag till den bästa. (Okej, vi säger så i alla fall)
Eller jag skulle göra så gott jag kunde, för DU är värd allt!
Ja, hon är Världens Bästa tjej och Min absoluta favorit.
Utan Caroline skulle jag inte vara den jag är och troligtvis inte heller vara på den plats jag är idag.
(Visst finns det många som påverkar/-t mitt liv men det här är någon riktigt speciell
Så kärlek man har till sin käresta har jag till Caroline fast i kompis-kärlek :)
Förstår ni?
Caroline, jag älskar dig!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback