GRÖT!

Imorse fick jag ett otroligt sug efter risgrynsgröt.
Så jag tog fram kastrull och riskorn och mjölk för att börja mitt verk.

Såklart brände jag fast skiten i början, så det var bara att kasta allt och börja om igen. (Jag gick mellan mitt rum och köket och glömde förståss bort kastrullen jag satt på spisen - och olyckan var framme)
Som tur var hade jag inte haft i någon mjölk så jag fick bara skrubba liiite i kastrullen.

Andra försöket lyckades jag och gröten blev verkligen perfekt! (stolt)
Och självklart åt jag den på "norskt vis". Eller som vi åt den i Norge, genom att ha kanel, socker och en klick smör i gröten istället för mera mjölk. Och sen ett glas jordgubbssaft till det.
MUMS! Och när jag skriver MUMS menar jag vekrligen MUUUUUUUUUUUUMMMS!!

Nu åker Sofia in till Uppsala för att träffa Viktoria. MYYYYYS.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Mys är verkligen rätt ord för vad det var igår :) Det är alltid kul att se dig! Svarade Tomas på ditt MMS sen? Haha! Världen är verkligen sååå liten.


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback