Heeeeenke!


Tänka sig, först Julia, sen ringer min älskade vän Caroline från USA för att få byta några rader med mig, men som vanligt var jag inte hemma. Och av en liten slump samtalade jag över internet med Henrik igårkväll en bra stund. Han som jag och Julia hälsade på i Holland. Wow, va kul att höra hans goa röst igen!

Älska hans tisha. Flickan tittar ner i pojkens byxor.


Till något annat mycket mycket tråkigare: TVÅ gånger under en och samma vecka har jat stött på två karlar som stavat mitt efternamn FEL!
Det är absolut förbjudet att stava mitt efternamn Brennan med ä. Det är nästan som att någon skulle döda mig. Ni sjunker i mina ögon, speciellt om man inte är villig att ändra på det. SERIÖST! Jag heter Sofia Brennan.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback