Sluta ta mina saker!

På valborgsmässoafton fickjag reda på att min cykel blivit snodd. (Okej, naiva Sofia hade inte låst den, men ändå!)
Den stod precis utanför ytterdörren.

Jag blev bitter och började räkna upp listan på saker som blivit snodda det senaste året (t.o.m under ett år).
* Ryssäcken med alla mina tillhörigheter man kan ha när jag var i Tyskland
* Min älskade orangea converseskor på Nautilus
* Min vinterjacka på en privatfest på nyårsafton
* Och nu min cykel!
(Jag har säkert glömt nåt eftersom det känns som om jag alltid blir av med mina saker)

Men tro det eller ej, cykeln kom tillbaka. Grannen hade hittat den i ett dike! Tur att mamma har lite contacts med människorna runtomkring, vilket jag absolut inte har.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback