Sofia x 2


På matchen igår som vi förlorade med 3-2 fick jag och min kompanjon Sofia spella forward tillsammans. VI TVÅ!
Vi som hade lite skämtat om att vi borde få spela tillsammans så skulle vi regera hela matchen.
Vi som annars alltid spelar back på varsin kant.
Heeeeelt plötsligt skulle vi båda flyttas upp i kedjan.
Och så började andra halvlek med endast våra 11 spelare vi var kämpades och tampades vi med att försöka reducera från 1-0 till 1-1. Efter en liten stund får jag den rätte passningen av Sofia och vi gör mål! Woho!
Kort därefter tar vi ledningen genom att jag ger Sofia en passning och hon gör mål! Woho!
Och det var många chanser till vi hade, men det räckte in fram. Det andra laget lyckade sätta 2 bollar till i vårt nät, och de vinner matchen. Det var tråkigt.
Men det var roligt att Sofiorna fick spela tillsammans! Hon och jag liksom! VI e som Bill och Bull (fast smartare..?)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback