Stök.

Det känns som de flesta inlägget har varit lite småtjuriga med tanke på alla saker jag tröttnat på.
Och detta inlägg är också ett "trött på-inlägg".
I dagens "Trött på-inlägg" handelar det om stökiga rum/hus.
Jag är såå trött på att varje människa man ska komma hem till oftast oplanerat säger: "Asså bara så du vet/ Förbered dig på att det är jäääättestökigt hemma hos mig, asså skitstökigt, hoppas du har överseende med det. Det brukar inte se ut såhär bla bla bla"

Alla människor har stökigt då och då. Varför skäms man å himla mycket över det?

Själv har jag ganska städat och rent i mitt rum till och från. Och ibland så har jag också stökigt. Men kan folk inte bara slappna av? Speciellt när det gäller mig? Jag dömer ingen beroende hur de har hemma direkt.


När vi ändå snackar rum lägger jag upp ett foto från mitt rum som jag målat och tapetserat alldeles själv!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Mimimimo

Jises... det är ju nåt man säger utan att mena det..(A) ja menar,,, egentligen bryr man sig inte att det är stökigt om någon kommer,, man är bara så förbannat artig!. :P kom hem till mig du.. det är stökigt. änd u will löve it.

2009-05-23 @ 19:12:11
Postat av: mimimimimimo

btw ditt rum blev fräscht!

2009-05-23 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback