Trött?

Jag haaaaaaatar att vara trött! Jag verkligen HATAR det! Vad finns det för fördelar med att vara trött? Visst är det skönt att sova när man är trött, men det är bara skönt och nödvändigt att sova på natten. Om ens det.
Jag kan inte sova på dagarna, det blir liksom fel. Men jag vet inte om jag hatar ännu mera att gå runt som en zombie och inte göra något dyft utan att man ska bli irriterad över det.
Det hatar jag just nu.

Något som jag inte hatar men som jag ogillar är den där envisa lilla katten (eller ska vi kalla honom stalker?)
Han går orädd in i genom vår ytterdörr och går runt och tittar nyfiket på saker och ting. Jag har aldrig varit med om att någon annan katt (eller våra egna) har gått in i andra främmande hus. SÅ orädda brukar dom ju inte vara. Men den här; som man kasta ut gång på gång på gång smiter stääändigt in igen. Vi ger ju inte honom något mat heller, för då skulle vi aldrig bli av med honom.
Till och med när vi inte ens har dörren öppen hoppar han upp på fönsterbrädan på utsidan och tittar in genom fönstret in i köket på oss. Precis som våra egna katter gör.
Idag, när jag gick en sväng genom köket hade katten tydligen kommit in igen. Och hittat kattmatsskålen hade han minsann funnit den här gången.
Jag pallar inte med att slänga ut honom längre. Det tar för mycket på mina tröttlösa krafter.



Ey ey ey dagens roligaste: En patient på min avdelning flörtar med mig! Haha
Dagens skönaste låt: Naive - The Kooks. Mmm!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback