Tuesday.

Jag är ledig idag. Och eftersom lite pengar från Norge-jobbandet rullat in på mitt konto inatt så tänkte jag glida ner på stan och handla lite skit. Inte onödiga saker, för hellre sparar jag pengarna till något annat.

Gårdagens träning var inte den bästa, men jag hade en otroligt lycklig själ inom mig.
Pratade lite med en kompis lillasyster som spelar i laget. Hon berättade typ sådana saker som någon annan har sagt, sånt man blir riktigt glad att höra även om det är i det förflutna. Jajja

Och nu börjar mina favvisar liljekonvaljerna blomma. Men de behöver några dagar till innan jag får lukta på dom och plocka dom.

Nog om min värld.

Nu ska jag åka.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback