Valborgssnack.

Det enda jag vill säga om Valborg är en sak: Oplanderad.
Och vad jag menar med oplanerad är att den alltid blir bäst så!

 Kungen!! Vem är Tomas?
 
 Inte liiiite tjurig..
 
 Uppsala igeeen!

         Typ såhär men mycket till såg den ut.


Lite kul: Snubben kommer fram till mig och Sofia i Sthlm, vill filma och göra en intervju varför vi är i i Sthlm och tittar på Kungen på sista April.
- Har ni några presenter med er nu då?
- Neeeej...
- Inte? Men ni är väl här för att titta på kungen och fira honom?
- Neeeej....
- Va? Varför är ni här då?
- Jag är här för att titta på min pojkvän när han gör högvakt..
....
Mer än så blev det inte. Jag har en känsla av att han var ute efter mer "intressanta" personer som var där för att se kungen.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Firemonkey

Hi babe.

Snodde som sagt en bild av dig, men du fick en länk i utbyte :P

Postat av: sabina

kolla gärna in min blogg..

om träning och kost..

beach 2009 och resten av livet



www.nyttigabloggen.blogg.se

2009-05-07 @ 14:44:42
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback