She's back

I'm back from down under.
Jag är trött.
Jag ska ta en tupplur innan jag ska åka in till stan för att gå på bio; New Moon. Det ska bli spännande.
Har införskaffat mig en systemkamera nu precis när jag kommit hem. Jag slösar pengar för fullt. Ganska dåligt, men vad göra när man VILL HA.
Den 6e december åker jag till Sälen, stannar där över vintern kort och gott.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Mamma

Är så glad att du är hemma igen, min skatt!

2009-11-30 @ 12:50:44
Postat av: Mamma

Är så glad att du är hemma igen, min skatt!

2009-11-30 @ 12:52:14
Postat av: Mamma

Först blir det inget när jag skriver...ocn nu kommer texten TVÅ gånger..snurrigt

2009-11-30 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback