Helg i Tandådalen.

Från fredag till idag lördag har jag varit i Tandådalen/Hundfjället för intervjuhelg hos Skistar.
Jag har träffat massa nya människor - lika nervösa som jag. Jag har ätit god mat, lyssnat på massa information och fått göra roliga aktiviteter. Helgen fortsätter till imorgon men eftersom jag åker till Australien var jag tvungen att återvända hem idag. Väldigt tråkigt faktiskt. Jag har verkligen haft jättejätteroligt.
Men nu är det dags att ladda inför andra bullar. Australien!
I torsdags när jag packade inför både Australien och Tandådalen/Hundfjället hade jag fått en besökare på min balkong. Och det var inte vem som helst minsann! Utan Sveriges största fetaste spindel!
Harriet! Jag tror hon kanske ska få massa ungar. Är man inte sådär tjock då?
A men erkänn stor och äcklig!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback