SNÖ

Om exakt en vecka vid EXAKT den här tiden sitter jag säkerligen på nålar, för då är det kvällen innan jag åker till Australien!
Det är så himla perfekt!
Jag åker bort under hela hösten, kommer tillbaka när julen precis börjar närma sig med sin mysiga stämning och snön som precis ska börja falla och förhoppningsvis har jag fixat det där säsongsjobbet i Tandådalen/Hundfjället som liftvärd.
Jag ska nämligen på intervjuhelg 18-19 sep för att träffa arbetsgivare, andra sökande, så se platsen m.m. '
Jag är redan supernervös eftersom det är dit jag vill komma och vara och bo nästa vinter.
Peppar redan nu inför fredagen.
Ikväll är det kulturnatten men jag håller mig hemma i min koja och myser istället. Good choice Sofe!
Visste skulle det vara kul att se allt som visas och ställs ut och så, men jag måste spara pengarna ju.
Foto från Prag där jag var förra helgen. Foton och en kort beskrivning av resan ska jag försöka göra snart!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Helmysigt liv du har :)

2009-09-13 @ 14:25:29

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback