There she goes...

Jag har varit i stor sorg sen i onsdags. Speciellt i onsdagskväll. Caroline drog tillbaka till USA.
What? Jag säger det igen: WHAT!?
Hur har hon mage att lämna mig såhär. Egoist är vad hon är.

Hoppas Tove och Jonatan kan komma hit från Hemsedal nästa vecka och förgylla min sista vecka i Sverige. För det är endast en vecka kvar drygt, tills jag åker och bosätter mig i Australien i 2 månader. WOW!



Det finns verkligen så mycket jag skulle vilja skrivar och berätta. Det är verkligen miljontals saker som far runt i mitt huvud dagligen, och dety är många roliga/konstiga/tråkiga saker som jag skulle vilja dela med mig av.
Men jag hinner inte.
Livet framför datorn är inte ett liv, men roligt, egentligen.
Men det finns så mycket annat som jag prioriterar i mitt liv.

Bye Caroline!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback