What a Day.


Bilen lade av mitt i en stor korsning i Uppsala idag. Stackars mamma som körde.
Skitbil. Jag fick ta bussen sista biten till jobbet idag. Och kommer få åka buss hem ikväll. Typiskt.



Imorgon ska jag få smörgåstårta på sängen!!
- Jag såg den med egna ögon idag!
Och efter att Valrossen a.k.a. Anna, nämnde våfflor med sylt och grädde har jag önskat mig det också!  
Det var längesen jag åt det. MUMS!






Sen åker jag ju till Prag imorgon. Och blir kvar där till söndag kväll, och njuter och har det gott.
Jag har inte ens tagit fram resväskan.
Men det brukar slut någorlunda bra i alla fall!

När man har mycket att se fram emot, då mår man riktigt bra!













 


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Margareta

Din födelsedag är snart över, men jag hoppas du har det superbra i Prag.

Puss

2009-09-03 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback